História spoločnosti LiveChat siaha do roku 2002, kedy sa rozhodli vytvoriť LiveChat plugin, ktorý mal prispieť k zlepšeniu online komunikácie medzi firmami a ich zákazníkmi. Začiatky spoločnosti boli ťažké a hoci prvá verzia LiveChat pluginu uzrela svetlo sveta, finančná situácia firmy bola veľmi zlá. Po ich produkte nebol v tom čase nebol odstatočný záujem, čo neprehliadli ani investori. Zároveň však neprestali veriť, že ich produkt bude úspešný. Neprestali ho rozvíjať a stále verili, že uspejú. A potom sa zrazu niečo zmenilo: začali mať čoraz viac zákazníkov. V roku 2011, po rokoch tvrdej práce, mali tisíc platiacich zákazníkov. Na ďalší rok bol tento počet dvonjásobný. V roku 2014 spoločnosť vstúpila na burzu cenných papierov vo Varšave a o rok neskôr opužívalo LiveChat až 10 000 spoločností.
V súčastnosti má spoločnosť LiveChat má vo svojom portfóilu okrem LiveChat pluginu aj ďalšie. ChatBot plugin, ktorý slúži na automatizáciu zákazníckej podpory prostredníctvom umelej inteligencie, HelpDesk plugin, ktorý zabezpečí inteligentné riešenie zákazníckych požiadaviek prostredníctvom ticketov a KnowledgeBase plugin pre WordPress, prostredníctvom, ktorej vytvoríte celý systém pomoci s návodmi pre zákazníkov.
História spoločnosti LiveChat siaha do roku 2002, kedy sa rozhodli vytvoriť LiveChat plugin, ktorý mal prispieť k zlepšeniu online komunikácie medzi firmami a ich zákazníkmi. Začiatky spoločnosti boli ťažké a hoci prvá verzia LiveChat pluginu uzrela svetlo sveta, finančná situácia firmy bola veľmi zlá. Po ich produkte nebol v tom čase nebol odstatočný záujem, čo neprehliadli ani investori. Zároveň však neprestali veriť, že ich produkt bude úspešný. Neprestali ho rozvíjať a stále verili, že uspejú. A potom sa zrazu niečo zmenilo: začali mať čoraz viac zákazníkov. V roku 2011, po rokoch tvrdej práce, mali tisíc platiacich zákazníkov. Na ďalší rok bol tento počet dvonjásobný. V roku 2014 spoločnosť vstúpila na burzu cenných papierov vo Varšave a o rok neskôr opužívalo LiveChat až 10 000 spoločností.
V súčastnosti má spoločnosť LiveChat má vo svojom portfóilu okrem LiveChat pluginu aj ďalšie. ChatBot plugin, ktorý slúži na automatizáciu zákazníckej podpory prostredníctvom umelej inteligencie, HelpDesk plugin, ktorý zabezpečí inteligentné riešenie zákazníckych požiadaviek prostredníctvom ticketov a KnowledgeBase plugin pre WordPress, prostredníctvom, ktorej vytvoríte celý systém pomoci s návodmi pre zákazníkov.
Začnite odoberať náš newsletter a už nezmeškáte žiadne zľavy a akcie na WordPress pluginy, šablóny, kurzy, hostingy a domény!